Hej !

just nu så sitter jag i mitt rum och inte gör nånting alls, haha :P, idag så börjar skolan tio så jag passade på att skriva i bloggen för jag hinner inte göra det senare ikväll för jag slutar typ tio i fyra tror jag, sen ska jag på utväcklingssamtal (stavning) och efter det så ska jag på friidrotts träning. På första inlägget som vi skrev här på bloggen så skrev ju vi att vi skulle ha lite tävlingar ibland, men det kommer inte vi ha förens vi har kommit in lite mer i skrivandet och så måste vi självklart ha lite mer besökare för det är inte särkilt kul om det bara är tre stycken med. Har inte så mycket mer att skriva just nu, men ni får  ha det så bra ! :D, kram Emelie Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0